Monday, November 24, 2008

Q

剛過去的星期六日,得到了異常的充足的睡眠(我睡了二十四小時有多啊!!)。但腦海卻可能因為自覺折墮地花了太多錢而內疚而充滿了空虛感...

我是覺得買一個gucci/agnes b銀包(兩者價錢本身相差剛好過千元!其實都無得好比較,只是本小姐喜歡這兩個品牌,可沾邊的負擔上一點算是平價的東西...)都非常的貴,不捨得買的人,為什麼會忽然間一擲千金害自己呢?發生咩事呢我?

兩天來我都想不到一丁點東西,只是剛才才清醒了一點點。

大概是因為銀包只買到一個,但同價錢卻買到了幾件衣服,而自問比較迫切想買想用的是衣服鞋襪之類...所以一時被刺中死穴就發癲吧?

我知,我又在自我安慰了...

未來數月,又要勒緊褲頭死慳死抵的過日子了...(我要打低所有引誘我亂花錢的怪獸與魔鬼!!!!)

我覺得我越來越有潛質當一個表面風光但銀包卻一蚊都沒有的富貴OL!(問:不是一早就已經是這樣嗎?答:但我從來無富貴過喎,一向都是仙都唔仙下的女傭而已...)

6 comments:

Unknown said...

既然買左...就唔好諗咁多啦..
諗下點樣"運用"佢地仲好啦..

carol said...

係既係既...
我打算著多幾次補返數...
尤其係而家劈價潮去得好快, 所以呢排都係唔好去i.t.當乜都睇唔到!!
咁你有無買野呀呢排?
好多半價呀三折呀咁...
^^

Unknown said...

我真係計劃去日本..係呢2個月,我係唔想/唔會/最好唔好去i.t.,免得財破

carol said...

去日本係好事喎!!!!
你記住要儲定錢買份大大份又貴又靚既手信俾我呀, 家姐!!!! 錫晒你 ^3^

唔去i.t.可以去lane crawford :P

Unknown said...

如果真係去到日本,手信一定有

**唔去日本,可以去澳門(冇咩mean,只係押韻,i'm low bb)

carol said...

YEAH!!!!
先行在此謝謝啦~~~ ^__^

仲可以去泰國...
萬一機場又封左, 滯留係o個度可以玩多幾日... :P
不過我都係希望你去日本好d, 仲可以幫我睇下有無美少女戰士的東東喎...嘻嘻 :)