Friday, November 21, 2008

it

說實話,我有覺得自己是i.t.的粉絲/常客。

平生最怕兩種sales,一是過份殷勤,二是細心有耐心。而面對著後者,我通常都是失敗的!因我的耳朵比較軟...

沒有去20周年慶的大減價,卻仍舊支持旗下品牌的店舖!頂!在神推鬼撞下用了爆多錢!!!是一件衫兩條褲兩對鞋喎!!!又,係人都知道冬天的東西是比夏天的貴的!!玩了兩個多小時,挽著三袋東西離開,真係咩仇都報晒啦!其實我原本是去看看款式而已...

繼有無錢交下一期學費前,首先面對的是有無錢交卡數和去旅行時有無錢用,因為我剛好用了旅途的洗費!!死啦死啦...

慳錢的方法,不能是一蚊一蚊的慳了,是十蚊十蚊的慳...有可能發生嗎?又或者,下個月日日都帶飯返工幫補下?!(但唔幫得好多喎...其實...)

默哀ing...

唉...

頂...

妖...

嗚...

No comments: