Tuesday, July 21, 2009

早上的一聲大叫

我好想搵人打好想爆粗好唔開心!!

今早出門,如常關上大門,鎖大門,關上鐵閘...就在這千鈞一髮的時候,xx了!!(請自行加上兩字粗口代替xx)

有一隻大型曱甴從鐵閘的罅隙或天花跌落我的右手手腕上,立即fing落地,但還懵性性不懂得尖叫,隔了一秒左右吧,才大叫了出來。本想踩死牠的,不過今天穿了我好喜歡的一雙鞋,而且我怕牠爆肚會散播細菌(聽說牠們的肚內細菌量爆多!)。看著牠走到對面屋的門前,又才驚醒我應該要消毒我的手。

洗了兩次手,又塗點消毒gel才出門,不過整個人一直在發呆,我知道我的臉色一定是超級難看死了,沒辦法,真的好驚嚇!!!!!!!!!

嗚...媽咪呀,點解今年夏天多了咁多曱甴架????????????

4 comments:

揚眉女子 said...

小事, 我試過入左件衫度, 我要"劣"返出黎.

浪子m: said...

仆街了

圈 said...

我明白你的感受架!!!
上次著拖鞋出街
有隻曱甴被人追趕下響我腳面行過
我洗腳洗到甩皮咁滯...

carol said...

揚眉:
點"劣"呀?? 會同佢有接觸架喎!!!!! 如果唔覺意整死左佢爆肚咁點算呀?? 好x驚架喎!!!!!!!

浪人:
對啊, 你可以把xx演繹成pk的中文

小圈:
你個經歷好恐怖好變態呀!!
我本來想洗多幾次手, 再用火酒消毒架, 不過廁所俾人霸住左, 又趕住出門口咋! 後來返到公司我都洗左幾次先覺得好d...