Wednesday, June 24, 2009

way back into...

已不知多少次,你在我夢中出現,但沒幾次敢寫下來好讓自己日後「回味」,有時候我還是會清楚記得那些情節,連自己都感到恐怖,我懷疑是我的潛意識不想寫下然後忘記,想放下,但還未放得下,不過我會讓之隨緣隨時間淡淡的慢慢的放開,請在我們相遇前,好好保重。

I've been living with a shadow overhead
I've been sleeping with a cloud above my bed
I've been lonely for so long
Trapped in the past, I just can't seem to move on...

No comments: