Thursday, December 11, 2008

專一的晴天小姐

前兩晚用風筒吹頭髮時,已有綠光閃過,還有很大陣會令人窒息的臭味,不過為了要快快睡覺,只能頂硬上。(風繼續吹...)

昨晚,如常地吹頭,如常地臭...忽然爆出火花喎!!還彈到我的手上!!頂!驚死的我(應該是搵命博吧?小姐!)還想繼續吹,不過被我媽阻止兼且立即掉了!

咁我點呢?自然風乾法即是等到天光都唔駛訓覺啦?!

期待乾燥的天氣能助我一臂之力,最直接而快的方法是"fing頭"!!太叻啦我!fing到頭都甩...效果顯而易見是有0.1%進展啦!!(其實我又唔係真係fing左好耐...我唔係白痴的!大家放心。)

過了一會才想起可以吹風扇啊!但風扇的風都很凍,又會吹到頭痛,而且其實重點係吹唔乾頭髮的,只不過是好過沒有咁啦。

大家都已經睡了...好慘呀我...

咳咳...點題的時刻來了。

結果,好專一的我,剛才放工後左揀右揀後還是去買回了一樣的風筒回家(是幾年前的款式啊)!嘻嘻~~ :P

2 comments:

揚眉女子 said...

仲有得賣?!

carol said...

有喎!!!(我問過sales姐姐confirmed係幾年前既款~)仲要顏色唔同左, 靚d!!(係咪好型先?) :P