Saturday, December 06, 2008

送暖

在沒有期望的情況下,果然會有好的事發生!!

首先,如果可以的話,我是希望星期六能睡到自然醒的~

可是,我這人又貪新鮮好玩,有人約去玩就會去玩。(嗯...其實紫微斗數有說過類似的話,而且還說我的錢都是因為朋友而花掉。今天還有人免費替我看掌,說我大花筒有十蚊用九蚊囉...而且又是真的喎!!!!!好可憐啊!-__-")

濕地公園沒什麼特別,不過,另一樣東西則非常有驚喜。 ^^

驚喜1:老師借了另一支鏡頭(35mm)給我玩,我以為有新東西玩已經好好的時候,驚喜2來了。

驚喜2:有位哥哥都是帶pentax機,即是理論上鏡頭都應該能與我手上的機合用的。然後,他就立即拿了一支鏡給我玩,是macro鏡來的!嘩,我剛才的一支都只是影了兩張相而已...

驚喜3:影了半卷菲林,哥哥又給我另一支鏡喎!咩事呢??

結果,一日內影了一卷菲林但用了三支不同鏡頭,好好玩啊!!!^___^

而且,拍出來的東西又真的sharp一點喎!!(可惜不能從哥哥手上偷到!我覺得老師都應該買那兩支鏡囉!!:D)

哎呀,我覺得今日好開心好溫暖呢!!!

4 comments:

Anonymous said...

不如你自己買 set 相機仲好啦 XD

我係唔會為 pentax 機再買鏡頭架,因為佢只係我既 spare system. 我有爆多其他好 sharp 既鏡嘛 - OM, Nikon, Leica. :P

carol said...

aiya...就算我買部機都買唔起支鏡...唔好講笑啦...

我當然知道你有爆多好似你個人咁又sharp又靚既鏡啦 ^^ 我諗住叫你買黎儲(你有儲物僻 XD 儲多幾支鏡都無妨啊!))/自己用, 唔係要借俾我用啊...(唔好誤會~)

Anonymous said...

我都係覺得你自己買好,哈哈,又可以自己用,又可以當儲錢,幾好!唔使下下問人借嘛~自己有的話,隨時隨地都有得以用(儲物僻有呢好處) :)

carol said...

你咁樣講令我覺得很不好意思借你的東西啊...