Saturday, September 21, 2013

追月夜馬拉松式追星dvd大賽

追月日放假日人山人海
坐在戲院第二行看《被偷走的那五年》
讓我也覺得自己似在偷看一樣

別人都說張孝全靚仔
但一直都覺得就是還好
其實我很怕大隻的男生
這次我真的覺得他很靚仔啦!!!

電影頭15分鐘左右那部份的甜蜜是最好睇的
去到復合那部份都算感動
去到再求婚都還好
那首歌好聽,是淚點!
但... 然後... 出現了韓劇那種悲慘的走向...
Danny在片初說:你前世係咪欠左佢?
無講錯,係真係欠左佢!!!唉...
明明又靚仔又有事業又有大屋又溫柔好人
為什麼要這樣對他?最後還要坐監!!吼!!!!!!!!
真是...心裡不停的說著"頂你個肺"和”仆街”但又不停不受控的流淚
嗯... 應該不只我一個是這樣吧?!

之後去圈家開始馬拉松式dvd觀賞大會
先是我的新歡[Champagne]
然後是coldrain、ELLEGARDEN、SEKAI NO OWARI、Cocco和只看到一半左右的MAN WITH A MISSION
看到我想停止的時候其實都已經是早上5.30左右了
如果看到dvd最後恐怕是7點 XD
但因為大家都已睡了
只有我一個人看就回家看吧
不想大家一直屈著身睡啦
這樣連續看了10個小時都算是一個創舉 XD

No comments: