Thursday, August 21, 2008

貢獻

由7月22日到8月26日,我將會總共睇了4次醫生。兩次因為腸胃和頭暈身興,兩次因為皮膚。

我的血汗錢就這樣進貢了給醫生們...好灰。

頂!!但我放工去看醫生,明明覺得自己在發燒,但探熱後護士姐姐話無喎。好的,我也知道是微微的而已,沒想到會發大來玩,但回家後,就開始來料!!現在燒得好滾動!好滾動!!!唉...

大家如果見我呢兩日死鬼左,真係唔好傷心。

又如果死唔去,我就要係公司擺返個陣!!係呢間公司返了工都沒有4個月,就病了n咁多次!仲唔係邪爆??我的忠實讀者(!!!!!????)應該都看見過我這些月以來寫了不少次數的病病病病病...

如果明天隻鸚鵡飛來,就可以放一天sick leave了。

我現在穿了外套都好凍!

可否讓我身體健康呢?

No comments: