Thursday, August 21, 2008

舊事重提

我想,我都已經到達萬劫不復之地了!一個月有幾萬樣病,不是這裡就是那裡,真係除了死,好像都無法解脫...吃了抗生素,這個星期,胃和腸裡的氣比以前多了好多(其實服藥後一分鐘內就會開始嘔氣了),又痛得多了,忽然就會抽著痛。昨天,平日多數是腸痛的我,忽然胃痛喎!但我又唔敢食藥,萬一同抗生素相沖,我咪賴野???但後來發狂的找文件找到不痛了,但變了腸有少少痛囉。好在之後又好似沒什麼事,可以吃到越南菜做午餐咋!不過,夜晚又唔知發咩神經,全身發滾又酸軟又頭痛,睡不到啊,又要吃panadol。就連現在打字都有少少胃痛添。唉,真係好邪囉!

最新既舊事係我尋晚如常地吹頭吹吹下忽然全屋無電!!!還要是那種要找管理處之後等10分鐘才有人來開電標房開返總制那種呢!!其實前幾晚先至跳過一次,不過那次只跳了一部分,不過那次不關我事,不過我尋晚有少少賴可能係因為上次而再跳。呵呵~~

又說舊事。前天1240左右,我和同事一起到樓下的大家樂買午餐。我的樓上是老闆們坐的,平日最大粒的幾個人兄都會鎖lift用的,但好撞鬼地前日午飯時間MD竟然無囉!!一打開門見到他和一位女子,嚇到我唔敢入,企左係度,同事推一推我才入了去,我只有企埋一邊沉默同尷尬地微笑囉。唉~同事說他不會話我們的啦。當然啦!他自己都沒做好榜樣(!),都早了出去吃飯喎,話咩呢?講到早,有好多人仲早就走左出去啦,傻既。(ok,其實我都只是現在大口氣駁嘴得個講字!)只是我沒想過我有榮幸同MD同lift啦!多謝晒!

No comments: